ຫລັກສູດ ການຕະຫຼາດໃນຍຸກດິຈິຕອລສຳລັບທຸລະກິດຂະໜາດນ້ອຍ ແລະ ກາງ ຈະນຳສະເໜີຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບການຕະຫຼາດ ແລະ ວິວັດທະນາການຂອງການຕະຫຼາດໃນແຕ່ລະຍຸກ ຈົນມາເຖິງຍຸກຂອງການນຳໃຊ້ການຕະຫລາດດິຈິຕອລ. ການຕະຫລາດດິຈິຕອລ ເປັນແນວຄິດການຕະຫຼາດທີ່ມີຄວາມສຳຄັນ ແລະ ຈຳເປັນຫຼາຍກັບການເຮັດທຸລະກິດໃນຍຸກນີ້ ເຊິ່ງໃນນີ້ຈະໄດ້ນຳສະເໜີ ອົງປະກອບ ແລະ ຮູບແບບຂອງ E-Marketing, ການຕະຫລາດອອນລາຍ (Online), ການຕະຫລາດຜ່ານສື່ສັງຄົມອອນລາຍ (Social Media), ພຶດຕິກໍາຜູ້ບໍລິໂພກໃນຍຸກດີຈີຕອລ, ແລະ ການນໍາໃຊ້ເຄື່ອງມື ແລະ ຍຸດທະສາດທາງການຕະຫລາດດິຈິຕອລ ເພື່ອຊ່ວຍໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດທີ່ຈະເຂົ້າເຖິງກຸ່ມລູກຄ້າເປົ້າໝາຍ ແລະ ສ້າງລາຍຮັບໃຫ້ກັບທຸລະກິດໄດ້.
ໂຄງຮ່າງຫຼັກສູດ:
- ການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໃນຍຸກດີຈີຕອລ (Digital Marketing & Sales)
- ພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໃນຍຸກດີຈີຕອລ
- ການຕະຫຼາດແບບສ້າງເນື້ອຫາທີ່ໜ້າສົນໃຈ (Content Marketing)
- ກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ໃນ Instagram
- ການສ້າງແບຣນກັບຕົວບຸກຄົນ (Personal Branding)
- ການຕະຫຼາດຜ່ານສື່ຜູ້ທີ່ມີອິດທິພົນໃນໂລກອອນລາຍ ແລະ ນຳທາງຄວາມຄິດ (Influencer and KOL marketing)
- ການຕະຫຼາດແບບຊ່ວຍຂາຍ (Affiliate Marketing)
- ການປະເມີນຜົນ ກິດຈະກຳທາງການຕະຫຼາດ (Marketing Performance Measurement)
Course Features
- Lectures 20
- Quizzes 1
- Duration 136 minutes
- Skill level All levels
- Language ລາວ
- Students 82
- Assessments Yes
-
1. ການຕະຫຼາດ ແລະ ການຂາຍໃນຍຸກດີຈີຕອລ (Digital Marketing & Sales)
-
2. ພຶດຕິກໍາຂອງຜູ້ບໍລິໂພກໃນຍຸກດີຈີຕອລ
-
3. ການຕະຫຼາດແບບສ້າງເນື້ອຫາທີ່ໜ້າສົນໃຈ (Content Marketing)
-
4. ກິດຈະກຳການຕະຫຼາດ ໃນ Instagram
-
5. ການສ້າງແບຣນກັບຕົວບຸກຄົນ (Personal Branding)
-
6. ການຕະຫຼາດຜ່ານສື່ຜູ້ທີ່ມີອິດທິພົນໃນໂລກອອນລາຍ ແລະ ນຳທາງຄວາມຄິດ (Influencer and KOL marketing)
-
7. ການຕະຫຼາດແບບຊ່ວຍຂາຍ (Affiliate Marketing)
-
8. ການປະເມີນຜົນ ກິດຈະກຳທາງການຕະຫຼາດ (Marketing Performance Measurement)
-
ແບບທົດສອບການຮຽນຮູ້